Cayvarmiya Hfzhnfcls sezaryen in de normal inde kendine özgü güzelliği var sağlıcakla al kucağına inşallah 💕💕
Glsmbln Cayvarmiya evet yaa şimdide doğum nasıl olcak acaba diye düşünüyorum ama his olarak çok rahat ve kolay geçiçegine inanıyorum tabi Allah bilir de umarım kolay olur 😍