Hfzhnfcls Merveeusluu hayir bebeğim ters suyunda azalma var yarın kontrolüm var hayırlısı bakalim büyük ihtimal çarşamba günü sezeryanla doğum dedi doktorum
Sersel_15 Cayvarmiya sancım yok ama iki gecedir adet ağrıdı gibi oluyor geçiyor bu gece olmadı mesela ama tabi doktor tetikte olmamı istedi bakalım hayırlısı artık