Dmrsld geçen yıl şubat ayında Ankara şehir hastanesinde dogum yaptım, sanci odasında kimse yanınıza almıyorlar sadece doğumum sezeryana dönünce ameliyattan önce esim gelmişti kişisel eşyalarımi toplamıştı telefonumu falan vermiştim. Doğumdan sonra tek kişilik oda da kalmıştım, annemi de yanımda refakatçi olarak aldılar, esimde geldi bir kaç saat yanımızdaydı sonra gitti, pandemi zamanı olduğu için eş dışın da ziyaretçi alıyorlardı , eşim hergun gelip birkaç saat kalıp gidiyordu.