Dmrsld ben devlette doğum yaptım Ankara Zekai Tahir Hastanesi’nde 5 sene önce hiç kimse alınmıyor yanınıza. Ama çok memnun kalmıştım 2 gece kaldım çok ilgililerdi tek kişilik odada özel hastaneden bir farkı yoktu. Şimdi o hastane kapandı Ankara Bilkent şehir Hastanesi’ne gidiyorum eşim kadın doğumda çalıştığı için. Herkes odasında sancısını çekiyormus ve istediğin bir kişide doğum anına kadar sancı boyunca yanında kalıyormuş ayrıca ebeler gelip doğumu kolaylaştıran egzersizler duş flan aldiriyormus. Doğumunda normalse sancı çektiğin odada oluyormuş sezeryansa doğum anı gelince ameliyata alıp tekrar odaya getiriyorlarmis. Bilkent şehir hastanesi de devlet ama özel gibi her hastane farklıdır sen kendi gittiğin hastanenin doğum şeklini araştır bence her devlet hastanesi de aynı olmuyor