Dmrsld devlet hastanesi doğum yaptım 7 buçuk yatış yapıldı dogumhane de akşam 8 de doğum yapmış şekilde servise çıktım ben korktuğum için ebem saolsun yanımdan ayrılmadı 3 4 tane daha ebe vardı yanında çok şükür sağ salim doğurdum annem girmek istedi yanima ebe anneme kameralar var abla isimizden oluruz yasak birisinin girmesi diyerek içeri almadı ama zaten telefonunuz sizde oluyor korkmuyosunuz