hazaldiyorkii Gumus25 Cüneyt hoca bilmem gerekenleri bana hep söylüyor. İnternetten hiç bir şey araştırmadığım için kafam çok rahat geçti inan ki. Senin nasıl geçiyorr ??
Gumus25 hazaldiyorkii benimde güzel geçiyor şuanda ama daha önce dusuklerim olmuştu o yüzden hep bir tedirginlik vardi onu yavaş yavaş atmaya çalışıyorum 🙏 insallah böyle güzel gider Cüneyt bey bilgilendiriyor her görüşmede sonraki süreçlerde nasıl devam edeceğimizi memnunum bende 😊
hazaldiyorkii Gumus25 inşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız canım 🤍 denk gelirsek görüşelim. Ctesi 1 de randevum var benim
Gumus25 hazaldiyorkii insallah canim 🙏 ben daha yeni gitmiştim artık 18 martta tekrar randevum belki denk geliriz Bi gün
Glsh_pshh Bizde 10+ 5 olduk Mavişehir deyım medicana ya gidiyorum şimdilik çok kilo almadım hayırlısı 🙏
Betulakarr Es-12 1 saat belki daha az kuzum. İsterse 2 saat olsun farketmez istediğim doktor orada olunca gidip geliyorum ☺️ şahsi arabayla gidiyorum otobüsle izbanla asla ugrasamam
cevriye35_ limoncicegimFO Bende Aliağadayım canım Fiyatlar hakkında bilgi verirmisin bende gitmek istiyorum mete bey için muayene ücretini biliyorum Calibe hanim Ve nagihan hanim ne kadar acaba
limoncicegimFO cevriye35_ 500 TL idi en son nagehan hanım yılbaşında zam geldi mi bilmiyorum calibe hanım da 400 Du en son muayene ücreti. Doğum ücreti nagehan 13 demişti calibe hanım da 9 bin ödedim yılbaşı öncesi ücreti anlaştığım için
limoncicegimFO cevriye35_ rica ederim Sada da doğum en son 14 buçuk diye duymuştum siz arayıp öğrenebilirsiniz😊
Melisasak145 Es-12 bende Bornovada oturyorum Manisa şehir Hastanesi’ne özgür beye gidiyorum 33+6 günlük olduk 11 kilo almıştım en son şuan bilmiyorum ama boyum 1 70 kilo ondan hiç almamışım gibi sadece karın var 😚
Melisasak145 Me-sude özgür atliya gidiyordum bıraktım gitmeyi Manisa şehir Hastanesi’ne gitmeye başladım özgür yilmaz beye
ezgusscom Linaa90 aaa benim annemin beni doğurtan doktoru, çok aradık yerini nerde kendisi acaba :) bi gidip görüşmek çok isteriz :)
esouz Benimde 22+4 çiğlideyim ama mavişehirde Stella klinik nurdan yıldıza gidiyorum çok memnunum muayene ücreti hastanelere göre biraz fazla ama yani değer öneririm
DamlaDemir91 bende çiğlideyim.şuan 24 haftadayız 5 kilo aldım.alsancakta Çiğdem Kukul’a gidiyorum çok memnunum.doğumda Su Hastanesinde olucak doktorum orayla anlaşmalı.