Ben de Karşıyaka Örnekköy’deyim ama şuan 7 haftalık olduğum için henüz özel hastaneye gitmedim. İrfan bey’i çok methediyorlar o yüzden ilk önce ona gitmeyi düşünüyorum. Memnun kalmazsam farkli tercihlerim olabilir. Herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almasını diliyorum 🥰