Es-12 Aliağa dayım 36 gün önce doğum yaptım nagehan ikiz e gidiyordum son aylarda sada hastanesi calibe hanım a gittim doğumu da onunla yaptım çok güzel geçti memnunum doktorumdan yine olsa yine giderim. Nagehan hanım da iyiydi ama doğum ücreti bana fazla geldiği için değiştirdim doktorumu yoksa nagehan hanımla doğum yapmak isterdim. Ama calibe hanım danda memnun kaldim