catandgirlmom ttubbii inşallah saplıkla kavuşuruz miniklerimize annelik bebek rahme düştüğü an başlıyor ❤️ Her şeye razıyım ona bir şey olmasın 🥲 şekerede katlanırız 😅
Niidos Aryast açlık şekerim çok düşük çıkınca ben yüklemeye gerek görmemiştim kendi kafamca.. o yüzden tokluk baktı duruma göre yükleme yapacaktı. Ayrıca enfeksiyon çıktı kültür sonucuda çıksın duruma göre hareket edeceğiz doktorla :( bi de bana erken doğum riskü dedi bu sudan dolayı ya
[silindi] Aryast dönüş için teşekkür ederim sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🌿
Ayfergny Benimde şeker yüklemesinde ortaya çıktı 193 tü sonuç şimdi diyetle düzeltmeye çalışıyorum inşallah bi sıkıntı olmaz ..
ttubbii Ayfergny cok gecmis olsun. Ben 1 hafta dikkat ettim 1. Saatler yuksek çıktı hep. Bugün dahiliyeye kontrolum vardi insulin başladı 😔
ttubbii Aryast kizlar benim bugün kontrolum vardi 1. Saatler yuksek ciktigi icin insulin başladı 😔@bebek_firarda @Tunti @kayseres @Tugcecv
kayseres ttubbii Tek doz mu başladı? Benimde bu gün kontrolüm vardı sadece gece 6 birim insülin yapıyordum . Bu gün farklı insülin verdi bana sabah öğle akşam kullanıcam . Gece olanın da birimini 10 yaptı yani günde 4 kere insülin yapıp 7 kere ölçüm yapacağım 😔 Bebeğin suyu kilosu iyi çok şükür.
Aryast ttubbii hiç sıkma canını bu süreçte insülin kullanan çok fazla kişi var hem şöyle düşün sağlıklı besleneceksin, yemeğinden eskisi gibi kısmayacaksın ama değerlerin daha normal olacak insülin sayesinde. Ben de yarın gideceğim bakalım bana ne diyecek
bebek_firarda ttubbii bende bugün kontrole gelmiştim, ilk çatı muayenem olacaktı, doğum yaptım🙈🙈rabbim sizlerede nasip etsin 🤭🐣
ttubbii kayseres gunde 3 defa 4 birim verdi bana da. Cunku az yesem dahi 1. Saat yuksek çıkıyordu mesela bu sabah haslanmis yumurta, 4 zeytin, kucuk bir dilim peynir ve tam bugday ekmeginin kosesinden küçük bi dilim. Tokluk 170 cikti şok oldum.
kayseres Aryast 32+2 deyim yaklaşık 1 aydır diyet yapıyorum ama düşmüyor. Bu gün insülin dozumu arttırdı doktor . Birde farklı iğne verdi günde 4 kere iğne yapmam 7 kere ölçüm yapmam gerekiyor 😔
Ayssshe ttubbii benimde böyle insülin kullanmama rağmen… ama dikkat etmeyip yediğim zamanda bir tık yüksek çıkıyor insan üzülüyor.
ElifHanim91 Kizlar yorumları okuyunca kafam karıştı sormak istedim . Bende şeker yüklemesi yaptirdim. Açken 82 cikti. 1. Saat sonunda 160 cikti doktor iyi dedi. Son saat tekrar bakınca 101 cikti sekerimin düştüğünü gorduk. Ama yorumlarda 160 in yüksek olduğunu okudum. Durumum anormalmi acaba bilemedim şeker yükleme ile aclik-tokluk kan testi farklı şeyler değil mi ?
kayseres ElifHanim91 Açlık 90 tokluk 140 üstü olmaması lazım. Sizin 1. Saat yüksek 2. Saat düşük çıkmış. Benim hem açlık hem 1. Saat tokluk yüksek çıkıyor.
ttubbii ElifHanim91 yapilan testte referans araliklari var ben simdi baktim 180 e kadar yuklemede referans aralığı benim 212 cikmisti sizde e nabizdan bakin sizinkinde de yaziyordur belki referans aralığı. Simdi dahileye normal ölçümde 1. Saat 140 dedi onu baz alıyorum
Gamzeyno ElifHanim91 sizinle ayni durumdayim kafam allak bullak oldu dr da donus yapmadi bana ne suyum fazla ne de bebek iri ne de kendim kiloluyum hic bi anlam veremedim
ElifHanim91 ttubbii evet referans aralığına göre normal fakat buradaki yorumlara bakınca anormal geldi. Doktor da ilk 2 test sonucuna normal dedi. Sonuncusunu düşük dedi. Gebelik şekerim.var mi yok mu anlamadim ben simdi. Acken yani yukleme oncesi 62-115 referans aralığında 82 cikti. Saat 110-190 referans aralığında 160 cikti. Saat ise 110-145 referans aralığında 101 cikti.
Feray55 ttubbii Benim doktorumun söylediği değerlerden en az ikisinin bozuk olması lazım ki şeker hastalığı var diyelim dedi. Sizde tek bir değer sınırların dışında bence doktorunuz o sebeple normal dedi. İçiniz rahat olsun. 😊
Tugcecv ttubbii insülin kullanmak için cok düşük değil mi değerler? Benim 150 çıktı en fazla başlatmadı hic bir seye tabi kontrolde bende sonuçları götüreceğim belli olmaz