Aryast 36+6 dayım. 3-4 hafta oldu, benim şekerim geç çıktı öncesinde yoktu. Zor gidiyo, bazen tatlı ve ekmek yeme isteği beni çıldırtıyo özellikle tatlı😂 ama bebeğimin Sağlığı için tutabilirim kadar tutuyorum kendimi. Bazen minicikte olsa kaçırdığım oluyo ama sonrasında akşama kadar 3 lt su içiyorum hatta fazlasını içmeye çalışıyorum vicdanen😂