Medinedogru03 Dilara43 nazlı bebişler yaa, hayirlisi olsun gelmiyorlar ama mecburlar çıkmaya artık sezeryansa sezeryan vallahi 😁😁🥰 bende öyle diyorum sezeryan olacaksam olurum yeterki gelsin çok ozlettiler artık kendilerini 😁
Medinedogru03 Bir_prens_annesiiiii karın kasılıyor baya sertleşiyor kasılınca biraz rahatsız edici bazen ağrılı bazen ağrısız benim hiç ağrımaz ama rahatsız edici biraz
Medinedogru03 Tintinsu neden yapmıyorki, ay şu Wc durumu hiç bitmiyor ztn , kasılma gibi ya sertleşme karin sep sert oluyo heryerinden rahatsız ediyor yamuluyo bide 🤣 popo dayamasi var tabi oda bir yanı sert bir yanı yumuşak okuyo genellikle ikisi farklı oluyor
Tintinsu Medinedogru03 o zaman bendeki kesinlikle sertleşme değil, popo dayaması 😀 doktor normal yaparsın çatı muayenesi yapmayacağım dedi. Bebişin kilosu normal iri değil sanırım ondan
Summerwine Medinedogru03 ay bende öyleyim.Dogum korkum bile geçti gelsin bir an önce yüz yüze tanışalım,kavusalim istiyorum🥰
Medinedogru03 Summerwine dogum korkusu bir gram yok vallahi , kavuşuruz bebişlerimize Allahın izniyle 😍🥰
Medinedogru03 Tintinsu ha anladım benim iri biraz o yüzden cuma günü catı muayenesi olcam ya 36+6 3.514 şimdi bilmiom tekrar bakacaklar sizin kaç kilo bebisiniz 😁🥰
Hyildiz1 merveiyd İnan kanala girip girmediği konusun da fikrim yok 🌸 Pelvik ağrım çok olduğunda doktorum bebeğin başının döndüğünü söylemişti bakalım pazartesi açılmam var mı bebek kanala girdimi herşeyi detaylıca öğrenicem kısmetse 🥰
Medinedogru03 Ledeyna21 gayet saglikliysa suyunuz iyisi kilosu da güzelse kalsın hersey yollundaysa benim biri iri olduğu için ve normal istediğim için keşke çıksa diyorum 🥰
esraakpinar 37+1 olduk fakat benim kızım ters duruyor. Son haftalarda bebek ters olup normal doğurabilen var mı? 😔
Ledeyna21 Medinedogru03 hayırla sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏 evimize geçemedik daha başkasının evinde doğum yapmak istemiyorum o yüzden şimdi kalsın istiyorum 😞
Eceugur Medinedogru03 bugün gittim doktora 1 hafta içinde doğmazsa haftaya perşembe gel doğumu planlayalım dedi 🥹inşallah bu hafta hayırlısıyla kendi isteğiyle doğar 🤩