Medinedogru03 Kızlar kacıncı haftalardasiniz ne durumdasınız şuan belirti acilma sancı fln varmi ? Benim hiç yok acilma sancim fln de yok sadece kasılma var karnım çok sık sertlesmeye baslıyo her 5 10 dk da Bi rahatsız edici 39+1 im bu arada :)
Bzdmr Medinedogru03 39+0 Ara ara kasık ve bel ağrısı yaşıyorum ama kısa sürüyor karnım çok sertleşiyor sabah kontrolüm var açılma vs henüz bilmiyorum var mı yok mu sabırsızlıkla kızçemi bekliyorum 🥰
Tugba0223 Medinedogru03 benim de öyleydi 2 saat önce suyum geldi 1 cm açılmam var. 39+5 im şu an. Doğumum başladı umarım açılmam olur 🙏🏻
Baloglum93 Medinedogru03 38 haftaligim bugün doktor randevum var ins sezeryan randevusu alicam 3 4 gün sonrasi için
Hyildiz1 Medinedogru03 36+3 ara ara şiddetli bel ve kasık ağrım oluyor,yürürken otururken karnım çok sertleşiyor 😋 Pazartesi 37 hafta oluyoruz çatı muaynem var ve bakalım doktorum ne söyliycek merakla bekliyorum 😋😋
Medinedogru03 Bzdmr inshAllah güzel haberler alırsınız tez zamanda kavuşuruz kızlarımıza o zaman benimde kızım oluyor benimde cuma kontrolüm 🥰
Eceugur 39+1 iz bizde ne açılma var ne sancı gelmiyor oğlum kanala bile girmemiş daha 😣panik yapmayayım diyorum ama telaşlanıyorum biraz
Medinedogru03 Eceugur aynısı cnm panik yapma tek değilsin vakti zamanı var demekki illa gelecek inatçı bebeklerimiz kalamaz orlarda😁
Medinedogru03 Tugba0223 ayyy şuan suyum gelse heyecandan deliye dönerim herhalde ,😁hayırlısıyla kucağına al bebisini cnm inshAllah olur bir han açılman🥰
merveiyd Hyildiz1 Tam olarak aynı günüz, benim de dün akşam bebeğim çok hareketliydi, 4ten beri de uyanığım pelvik kaslarında ağrı başlamış acaba bbek kanala mı girdi, sizde de böyle bi durum var mı ☺️
Medinedogru03 Hyildiz1 aynen benimde oyle son aylarda sıklasmaya başlıyor artık sertlesmeler ama öyle sırt bel ağrısı o kadar çekmiyorum, inshAllah iyi haberler alirsin sağlıkla alırsın alırız hepimizde inshAllah 🥰
Summerwine Medinedogru03 36+5 im.Sancilar oluyor tabi ama sıklasmadi henüz.Yarin kontrol var bakalım belki çati muayenesi olurum☺️
merveiyd Summerwine Ben de 36+3teyim şu anda, 37de pazartesi çatı muayenesi olacağım, doktor size bi şey söylememiş miydi bu konuda ☺️
Medinedogru03 Summerwine anladım hadi bakalım hayırlısı cmm ,gün yaklaştıkça heyecan artıyor yaa , ben resmen acılar çekmek istiyorum bebeğime kavuşmak için 😆🥰
Hyildiz1 merveiyd İnan kanala girip girmediği konusun da fikrim yok 🌸 Pelvik ağrım çok olduğunda doktorum bebeğin başının döndüğünü söylemişti bakalım pazartesi açılmam var mı bebek kanala girdimi herşeyi detaylıca öğrenicem kısmetse 🥰
Summerwine merveiyd en son 2 hafta önce gittim nstye girdim bir şey demedi çatiyla ilgili.Bebek zaten baş aşağı ve iri değil belki ondan söylememiştir 😁
Dilara43 40+2 kasılma var ara arada ağrım oluyo ama açılma yok henüz çatı muayenesi oldum kızım baya nazlı çıktı yerini sevdi hiç gelesi yok belli 🥰🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Büyük ihtimalle sezaryen olacam galiba🥹
Medinedogru03 Dilara43 nazlı bebişler yaa, hayirlisi olsun gelmiyorlar ama mecburlar çıkmaya artık sezeryansa sezeryan vallahi 😁😁🥰 bende öyle diyorum sezeryan olacaksam olurum yeterki gelsin çok ozlettiler artık kendilerini 😁
Medinedogru03 Bir_prens_annesiiiii karın kasılıyor baya sertleşiyor kasılınca biraz rahatsız edici bazen ağrılı bazen ağrısız benim hiç ağrımaz ama rahatsız edici biraz
Tintinsu Medinedogru03 38. Haftaya girdik bugün. Doktorum çatı muayenesi yapmayacak. Açıklığım olup olmadığını hiç bilmiyorum ama 37 hastalıkken gittiğimde bebek kanala girmemişti. Öyle yalancı sancım falan da yok belden kasıklara vuran. Sadece kasıklarım ağrıyor çok WC çıkıyorum o da bebek baskı uyguladığından. Karın sertleşmesi vs de yaşamıyorum, karın sertleşmesi ne demek bilmiyorum. Sadece arada bebek poposunu bir sağa dayıyor bir sola. O da saniyelik sürüyor zaten
Medinedogru03 Tintinsu neden yapmıyorki, ay şu Wc durumu hiç bitmiyor ztn , kasılma gibi ya sertleşme karin sep sert oluyo heryerinden rahatsız ediyor yamuluyo bide 🤣 popo dayamasi var tabi oda bir yanı sert bir yanı yumuşak okuyo genellikle ikisi farklı oluyor
Eceugur Medinedogru03 bugün gittim doktora 1 hafta içinde doğmazsa haftaya perşembe gel doğumu planlayalım dedi 🥹inşallah bu hafta hayırlısıyla kendi isteğiyle doğar 🤩
Summerwine Medinedogru03 ay bende öyleyim.Dogum korkum bile geçti gelsin bir an önce yüz yüze tanışalım,kavusalim istiyorum🥰