Zeliha76 bende 4 yıl önce esencanda levent beye gittim doğum da oradaydı memnun kalmadim levent bey çok şeker biriydi ama doğumum çok ızdırap verici oldu kabus gibiydi 40 gün sonra doğumun var ikinci ilk günden beri reyap hastanesi Mete beye gidiyorum doğum da orda olcak umarım pişman olmam