Edda28
Bende Yeni hayat tıp merkezinde Meral Hanıma takipliyim hamileliğimin başından beri, çok ama çok memnunum şuan 38 haftalık olduk anne ve bebekte bir sorun olmadıkça normal doğum destekçisi bir doktor. Henüz doğumu deneyimlemedim ama bende arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine bulmuştum hastaneyi. Ve maddi olarak diğer hastanelere göre oldukça uygun. Normal doğum 4500 sezeryan 5500 tl eğer gece doğumunuz başlarsa ve doktorunuzun mesai saatleri dışına denk gelirse onun için 1000 tl fazla alıyorlarmış. Hastane oldukça temiz şu ana kadar ilgisizlik yada ters bir durumla karşılaşmadım. Hatta korkulu rüyam çatı muayenesi bile doktorum sayesinde nasıl geçti bitti anlamadım bile. Umarım hamilelik sürecimde memnun kaldığım gibi doğumumda da memnun kalırım 😇
Zeliha76