ttubaa ben bahar hocayla tamamladım bu yolu aralıkta doğumum oldu sezeryan yanlısı bi doktor değil para göz bi doktor değil tahlil yaptıracağınız zaman size devlette yada orada yaptırabileceğinizi söylüyor kendisi biraz ketum doktor ama bilgisine çok inandığım birisi eşimin kuzenide aynı hastanede başka doktora gitmişti o bütün tahlilleri kendi hastanesinde istemiş yani ben memnun kalmıştım doktorumdan biraz yoğun kendisi randevularınızda biraz aksamalar yaşayabilirsiniz ama ebeler hemşireler çok ilgiliydi sürekli gelip kontrol etmişlerdi beni araştırmanızı tavsiye ederim gerçekten