Zeynep_61_70 açıkcası çok zorlanmadım çünkü doğuma hazırlığım vardı
Yani şöyle
28.haftadan itibaran pilates yaptım ayrı olarak egzersizler yaptım
En önemlisi perine masajı onu ihmal etmedim
Zaten doktora kontrol için gittiğimde çoktan doğumu başlamıştı 5 santim açılmam vardı doğumhaneye çıktım yarım saat içinde 8 santim oldu biraz daha pilates hareketler vs çok kolay bi doğumum oldu
Kesi atılmadı ama yırtılmam oldu çok hafifti
Doğumda bilinçli olmak soğuk kanlı olmak en önemlisi nefesini kontrol etmen çok çok önemli
Gerisini önce Rabbim sonra doktorun hallediyor zaten