Zeynep_61_70 bence hiç riske atmayın. İri bebekler her zaman risk. Kanalda sıkışıp oksijensiz kalabilir, allah korusun sonradan keske normalde ısrarcı olmasaydım demeyin. Evet çoğu doktor sezeryan yanlısı oluyor haklısınız ama bebeğiniz iri. Benimde 36 haftalık 3800 şuan doğuma kadar alacakta asla normal düşünmem hem kendimi hem bebeğimi riske atamam. Eskiler evet doğuruyormuş ama onlar bizler gibi oturan insanlar değildi sürekli hareket halinde oldukları için bedenleri daha esnekti ama biz öyle değiliz.