Zeynep_61_70 Geçen hafta doktorum olmadığı için başka bir doktora gittim böyle giderse sezaryen olabilirsin dedi. Bugün kendi doktoruma gittim ve bunun muhabbeti geçti. Biz 4 kilodan sonra sıkıntı desek de literatür 4,5 kiloya kadar rahat diyor dedi. ( Buarada doktorum şehir hastanesinde.)