Lalrae Sabah 7de sancılarım başladı suan 5dk da bır gelıyo cok heyecanlı ve korkuyorum Allah hepımızı bır avazda kurttarsınnn
Eldgrn Beyazeller Summerwine Beyazeller gecekusuanne Minikbebegimaren Udu_ Udu_ ms_annisko mylittlebabym Bebisinizz Smry Zeyemzey bademli_puding Masal12345 Lavantakokusu64 MomLife- cahillesohbetikestim Mine34 Ozlemiskndr Lalrae Tubatgn cevriye35_ pnar-06 Sevvl EmineDefneGokce Arzubal Zeynep_atalar Arzubal Gizemgnd Linasel annesivekuzusu doğurdum kızlar 8.30 da başladık 13.06 da geldi kızçem Allah razı olsun hepinizden iyiyiz şimdi çatı muayenesi kasmadigin sürece pek acılı değil onu diyim suni de öyle evet ağrı sızı oluyor ama hangisinde olmuyor ki sakin moral bozvayin iyi tutun kendinizi en kısa sürede yazicam doğum hikayesini de
Arzubal Eldgrn ne güzel açıklığın olmuş dün diyordun kendi sancınla mı oldu ki açıklığın darısı başıma inşallah bizim nazlı kızlar.benim de 40 hafta olacak 2 gün sonra
Zeyemzey Zeynep_atalar normal olarak ilerliyoduk dün bel ağrım çok oldu acile gelip nst çekildim bebeğin kalp atışları 200 e vurmuştu o yüzden doktor apar topar sezeryana aldı
Zeynep_atalar Zeyemzey bende normal doğumdan çok korkuyorum sezeryan olmak istiyorum nasıl ağrı var mı
senibekliyoruzannecim Eldgrn aklıma takıldın bakayım dedim 40+2 oldum üç cm açılma var ama doktor yatırmadı beni hafif lekelerim geliyor hareketlerini sayıyorum dua edelim birbirimiz için kolay doğum nasip olsun inşallaj sağlıklı sıhhatli
Eldgrn senibekliyoruzannecim doğurdum canım 2 cm açılma varmış gittiğimde ilk çatı muayenesi oldum 7.30 da yatış yapıldı 8.30 gibi suniye başlandı 13.06 da kucağıma aldım çok şükür
Linasel Eldgrn çatı muayenesi acı verici bi olay mı onu merak ediyorum bu arada Allah analı babalı büyütsün ☺️
Asgjm Eldgrn Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın bende yarın suni ile doguracagim ins siizn gibi pozitif olur 🤍
Yalova-sutlac Linasel hayir 3 kere oldim hic anlattiklari gibi deil ne oldigunu anlamadim bile korkma cnm