Evet kızlar yatisim yapıldı 2 cm aciklik varmış ve evet ilk kez çatı muayenesi oldum kanala girmiş ama biraz yukaridaymis damarım patladı 😂😂 ilk defa başıma geldi damaryolu acilamadi o yüzden lavman yapıldı onu bekliyoruz suanlik böyle telefon cekmiyor çok yürüyorum çeker çekmez hemen yazayım dedim