Aranızda devlete giden yokmu hiç ben öncelik araştırmayı tercih ettim ama bugün gittim doktora sinir oldum dinlemeden pazartesi gel dedi 4 te randevu saati geç oldu bu saatte bakmam dedi açma ozaman randevu o saatte alel acele dışarı çıkarmaya çalıştı çıkınca ilk işim sağlık bakanlığına şikayet etmek oldu tabi tavsiye üzerine başka Dr dan randevu aldım yine aynı muameleyi görürsem özele bakıcaz mecbur