Aysenrr20 Katarbebek darıca farabi Cemal Cevheroğlu yine aynı hastanede Öurat Mengüllüoğlu ççok iyi doktorlar. Bi tane de sarı saçlı bayan vardı ama adını hatırlamıyorum bulursam yazarım ben hepsine gittim hepsş harika doktorlardı bu yazdıklarım
2214 Katarbebek özelde aktif hastanesi hilal bayram. Devlettte necati celik gölcük hastanesinde öner doğukan saraç müthişş doktor
Katarbebek 2214 Kitapkurduuu Sibelbayram hilal hanım aradan hasta alıyorum acil sabah Bi Dr a görünmem lazım
Mintirikannesi Bende başiskeledeyim İzmit Konak Hastanesi Temel Tan’a gidiyorum. 35.haftadayız gayet memnunum tavsiye ederim
Sibelbayram Mintirikannesi ikinci hamileliğimde bende temel beye gittim hep şimdi üçüncüye hamileyim ilk kontrol için gittiğimde çok soğuk ve ilgisiz geldi doktoru değiştirdim bende
Mihri__ Katarbebek doktorları deneyerek bulmanı tavsiye ederim çünkü istanbula her zaman gidemezsin ileride ağırlaşacaksın yolculuk zor olur.
Aselhumaninannesi Katarbebek tam gece 12 de bütün randevular açık çok kolay alıyorum valla maşallah diyim
Damla0207 Zekraa19_ bnde sare hanıma gidiyorum 11 haftalıkta cinsiyet tahmini yaptı yüzde 80 yanılıyo mu bn ilk defa gittim
Zekraa19_ Damla0207 yanılmasını çok isterdim ama yanılmıyor 12+1 de %80 erkek dedi 15+3 de kesin erkek dedi banada 🤭
bet9093 Ben de Kocaeliye yeni geldim, Akademi hastanesine gittim Nuri bey’e. Bilgisi olan var mı kendisi hakkında? Ameliyatı iyi midir? Sezaryen düşünüyorum da.
Mrvedmrhan Katarbebek Merhaba arkadaslarimin cogu necati celikte selcuk bey vR ona gidiyor ve cok memnunlar bilginiz olsun egerki yakinsaniz sizde gidin memnun kalirsinz isterseniz sizde arastirin tabiki ama herkes cok memnunmus