Mom_89 Surprizzz2022 burda o kadar çok doğum oranı varki ben böyle ayrımcılık yaptıklarını hiç düşünmüyorum hatta tek kişilik odaları olduğunu bile düşünmüyorum
Surprizzz2022 Mom_89 aminn hepimize insaAlkah sağ salim gelsinlerde bebisler gerisi bı şekilde hallolur
Melisasak145 Mom_89 bende eşimi çok isterdim yanımda kalsın ama şehir Hastanesi’ne gidiyorum hastane kuraliymis.refakatci saatinde bile 5 dk görüp çıkıyormuş ne sacma daha doktorla konuşmadım olmadı bas hekimle görüşmek istiyorum kimsem yok 17 yasinda kardeşim banami.bakacak cocugami sezaryen olacağım bu arada 33 haftadayim bu duruma çok üzülüyorum
Lavina Mom_89 hayır müsade etmiyorlar iki ayrı hastenede iki doğum yaptım devletin geneli aynı durumda almıyorlar
Bernasnli @“Mom_89” durumunuz müsaitse refakatçi tutun , güzelde ilgilenirler. Bakmayacak kaynanayı ne yapıcan sinirden üzüntüden sütün falan kesilir
Lavina Mom_89 evet yani uzak şehirde olan kimsesi yanında olmayan için zor bende ikisncisinde zorlandım eşim gelemedi zor oldu tek değildim ama bir gece için 3 kişi geldi giti
Ebrarkubra Mom_89 ben ankara üni cebeci tıp fakültesinde doğum yaptım özel oda tuttuk esim kaldı yanımda
Selin22 Hiç kimsesi olmayanlar ne yapacak peki evde mi doğursun yani ne saçma özel oda da kaldıktan sonra nasıl tolerans göstermezler daha çok insanları strese sokuyorlar ya
Mom_89 Selin22 aynen oyle çok saçma ve zor ama devlette yapan arkadaşıma sordum oda dedi ki bir erkeğin kalabileceği biryer değil dedi kadınlar hep yürüyor ediyor felan dedi.
Selin22 Mom_89 o zaman aklıma şey geldi gündüzleri yanınızda kalması İçin emzirme danışmanları ebeleri oluyor dışarıdan acaba öyle bi yardımcı tutup geceleri de eşinizle mi kalsanız yani nasıl olur bilmiyorum ama aklıma böyle bi öneri geldi
Mom_89 Selin22 burda öyle birsey varımdır hiç bilmiyorum ki ama varsa bu güzel bir fikir bunu pazartesi günü doktorla görüşmeyi düşünüyorum.