Mom_89 devlette olmuyor nedeniyse diğer hamileler yabancı bir erkek gördüğünde koridorda rahatsız oluyorlar ki biri yürüyor biri sancı çekiyor bence de olmaması mantıklı ama kimsesi olmayan için bir ayrıcalık yapılabilir ya da özel bir oda verilebilir belki ücretiyle onu hastane şartları belirler