Kızlar benim kız kardeşim gelecek dogumuma 10 gün kadar kalacak ama şöyle sezeryan olursam günü gününe gelecek ama normal doğum olursa aramız 18 saat hadi uçakla gelmesi 5 saati bulur devlet hastanesinde doğum yapma ihtimalim var devlet hastanesinde doğumda ilk akşam eş kalabiliyor mu yanımızda? Çünkü eğer ben buna çözüm bulamazsam eşim annem gelmek istiyor diyip duruyor kaynanam düşük tehlikem olduğunda geldi o zaman bana bakmadı etmedi benden hizmet bekledi doğumdan sonra bana bakar mı Allah aşkına. Daha yeni kızı doğum yaptı 3 aydır kızında kaldi kendine baktirdi kızı hamileyken kızı doğum yaptı 3. Gün ben evime gidiyorum gidip evine gitmiş. Kadının derdi kendine baktırmak asla yardımcı olmak değil ne yapacağım bilmiyorum annem olsa hiç düşünmem böyle şeyleri teyzelerim var ama teyzeleriminde kendince işleri var off napacagim bilmiyorum. Tam ramazanda birde birbirimize gireriz zaten aramız iyi değil lohusa lohusa çekemem ben onu. Birde çocuğu löp löp öpmek istiyorlar ben asla izin vermem buna defalarca söyledim kocama da öpersen birde iyice sinirlenirim.