mutluuumom_01 mide yanması sürekli oluyorsa. çift yastık ile uyumanızı tavsiye ederim bana çok iyi geldi birde bişiler yedikten sonra hemen uzanmayın o zamanda mide yanıyor Dik pozisyonda durmanız lazım. Soğuk süt gaviscon ya rennie diye hamilelere verilen şurup var onlarda yatıştırıyo
Senacnl kelebekucusu ben son haftalarımdayım bugüne kadar her mide yanma ve ekşimesinde soda içtim o geçirdi
efeninannesiii_ kelebekucusu ilk başlarda beri mide yanması sorunum vardı. Kefir, süt çok iyi geliyordu ilaç kullanmadım. Şuan 34 haftam bitiyor ve artık dayanılacak gibi değil. Gece uykusundan uyanıyorum. Sanki asit dökmüşler mideme. Rennie ilaç kullanıyorum. Geçirmesede hafifletiyor
Mihri__ kelebekucusu süt içebilirsin elma yiyebilirsin , maden suyu içebilirsin, gaviskon şurup var hamilelerde kullanıliyor ama yinede doktoruna danışarak onuda kullanabilirsin
smr26 7.haftadayız ama mide bulantım ne yapsam ne kullansam geçmiyor hiç bir şey yiyemiyorum suyu bile içmek istemiyorum 🤦🏼♀️
Nurcanben kelebekucusu 16. Haftamdayim bende de aynı sorun devam ediyor malesef ilk defa bugün süt denedim ve işe yaradı öyle çok değil zorlada olsa içmeye çalışın ben yarım çay bardağı kadar ictim ve etkili oldu bugün
Ecem95 kelebekucusu 26. Haftamda başlamıştı benim mide yanmalarım yüzünden yemek yiyemiyordum doktorum pulcet ve gaviscon verdi bana ama benim haftam ilerideydi yani sizde doktorunuza danışın su an haftalarınız daha cok yeni ilaç kullanmak doğru olur mu olmaz mı bilemiyorum 😬 soğuk sütü yudum yudum için doktorunuzla görüşene kadar ve çiğ sebze kesinlikle yemeyin( taze kıl biber, köy biberi, taze soğan tarzında çiğ sebzeleri) bir de baharat kullanıyorsanız kesin belki rahatlatır bana simit siyah zeytin baharat çiğ sebze cok dokunuyordu kendimi kontrol ettim onları kesince mide yanmalarımda yarı yarıya düştü haftada 1 yada 2 kere gaviscon içiyorum onları yemeği kestikten sonra 🤗
Cns22 Kizlar ben de mide yanmasindan sikayetciyim. Domates salcasini hayatimdan cikardim ve yagli yiyecekleri gercekten yanmalarim gecti.
Ozlemmisss Arkadaşlar NEXIUM 20 mg alın bana dua edin. Doktorum verdi bir gün içmesem perişan oluyorum resmen. Doktorunuza danışıp alın isterseniz. Rennie duo hiç bir işe yaramadı bende 😪
Cigerekacankedituyu Bugün aile hekimine sordum, hocam süt de içiyorum ama yok geçmiyor diye. Şurup yazdı ama kadın doğumcuma sormadan kullanmak istemedim. Ballı süt iç dedi, şu an onu deniyorum. Yanıyor anacım, azalmıyor bile. Buz yiyesim var sırf bu yanmadan :(
Laleozkan_09 kelebekucusu gaviscon ya da rennei şurup iyi geliyor. İlaç kullanmak istemiyorsan karanfil çiğne iyi geliyor
berrin1 kelebekucusu ben 37+4 üm. 20 li haftalardan sonra başladı o günden beri gavisconla geziyorum. Bayağı bir rahatlatıyor beni tekrarlasada azaltıyor
Tuana93 kelebekucusu Elmaaaaaaàaa🥹🥹Ahhh be güzeel elmaaa,derdime son çare onu buldum..Sende dene istersen🥰🥰