gizembrk şimdiden hayırlı olsun 🙏🏼 Bende 7+1im. Mide yanmalarım var bugün ayran içtim ve tuzlu sarı leblebi yedim yanmam geçti şükür şuan yok. Akşamda bir kase yoğurt yedim. Blogda yazı vardı ordan bakmıştım. Sarı leblebi, tuzlu sarı leblebi, ayran, yoğurt, süt yazıyordu. Sütü denemedim sadece. Bi deneyin inşallah faydası olur 🙏🏼