Bsragvndi kelebekucusu mide yanması kaçıncı günden başlıyor devam ediyor ki benim 11+0 hiç yaşamadım mide yanmasını sık wc ve su iştahı var bu aralar aşırı hemde
aygulb 16.haftamızdayız hiç bulantı kusma vs yaşamadım ama 7-8.haftalarda çok yaşadım mide yanmasını sırtıma vuruyordu ağrısı, doktor gözetiminde gaviscon şurup kullandım şuan iyiyim geçti gibi bişey
Bulbulyuvasi kelebekucusu sol tarafına yat ve muz ye ağzında mama sekline getir yavas yavas yut benim de durum aynı böyle rahatlıyorum biraz
Balam65 kelebekucusu Lanzedin diye bir mide koruyucu var hem mideyi koruyor yanmayı engelliyor hemde kabızlık sorununa iyi geliyor bende çok işe yaradı şükür Soğuk şişkinlik ve gaz yapar hele bebe biskivüsü sindirim zorlaştırır ve hamur türü olduğu için mide yanmanı artırır Gaviscon beni kusturuyordu aç tok fark etmezsizin 16.haftaya kadar biraz çekeceksin sonrasında inşallah yavaş yavaş düzeleceksin ama ilaç takviyesi al tek başına geçmez Allah yardımcın olsun 🤲🏻
Narseezz kelebekucusu , başınızın altını yüksek edin ve sürekli tükürüğünüzü yutun. O en iyi çözüm.onunla geçmezse bir tane elma yiyordum ben , hemen geçiyordu.
Asgjm kelebekucusu gaviscon öneririm kaç 7 8 şişe bitirdim hala da devam ediyorum doktor istediğin kadar iveblrsbn dedi hemen fayda ediyo
Melek___ kelebekucusu sade maden suyu. Birde hamilelerin de kullandığı cavisson şurubu. Suruba ne zaman baslanr bilmiyorum ben arada iciyrm bı tatlı kaşığı iyi geliyor
Mervetnl kelebekucusu cici bebeden ziyade bal deneyin en azından doğal şeker. Cici bebe gece gece şekerinizi yükseltmesin boşa 😌