Cayvarmiya kac haftalık Bi de gerçekten üşütmüs olabilirsin. Ayaklarını hep sıcak tut ağrılar duzensizse bisey diyemem nişan da gelmedi anladığım kadarıyla herkeste gelmiyor zaten. Benim ilk kasiklarim agrimisti sonra belimden kasiklarima saatte 1 bazen 2 saatte ağrı vurmaya başlamıştı ama otururkende geliyordu ayakta olmamla alakası yoktu yani pek. Ama hiç hiç korkma ne kadar rahat girersen o kadar rahat ve güzel bir doğum olur doğumum çok güzeldi tabi ki zordu ama güzeldi herkese de aynı tavsiyeleri veririm duyan şaşırıyor Rabbim bunda da aynı kolaylık nasip etsin. Tüm anne adaylarımıza kolay doğum nasip etsin inşallah