Benim eltim 36haftada başladı sancıları hastaneye gidiyodu geri geliyodu biz dalga geçiyoduk artık yollarda dogurcan diye 38+4de gene aynı şey diye umursamadı evde iş güç falan yaptı kocası işten geldi gene hastaneye gittiler 8sm açılma var demişler apar topar doguma almışlar 2ıkınmada dogurmuş eşine karın dogurdu demişler tabi eşi şşookk çıkcak eve gitcez diye bekliyomuş adam😂😂