usenmedimyaptimbirvelet Kızlar sancı aralığı böyle daha önceki saatlerde de sancım vardı fakat not etmeyi unuttum. Ben yine hastaneye gitmek istemiyorum nst’de 1.5 saat kaldım arada 100e çıkıp indi şimdi aynı şeyi de yaşamak istemiyorum napcam yaa bekleyim mi biraz daha…🫥
Mervegedik22- usenmedimyaptimbirvelet düzenli gibi gözüküyor ama ilk gebeligimde hiç sancı cekmemistim o yuzdn bilemiyorum üste çıksın bilen biri çeken biri yazar umarım. Şimdiden hayirli olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım ❤️
Bebisinizz usenmedimyaptimbirvelet en son gittiğinizde açıklığınız var mıydı? Ilık bi duş alın ona göre sancınızı tekrardan gözetin
Bir_tirtilannesi usenmedimyaptimbirvelet sancılarım düzenli gibi görünüyor canım ilik bir duşa gir çık ben ilk gebeligimde sanci 2 dk da 1 e düşünce gitmiştim hastaneye gittiğimde açılmam 7 cm olmuştu sen takibini yap yinede duşa gir çık eğer aynı şekilde devam ediyorsa sanci sıklığı yada artıyorsa hastaneye git 🌸
Jaklin usenmedimyaptimbirvelet İlk hamileleikse sakince Raht birşeyler giyn Evin içinde Düzenli dakikalari bekle en azından 3 dk bir Doğum başladığnda Fark edeceksin zaten 3dk da birise hastanede bebyi takip edecekler we sancıları weya yürüyüş yaptırıcaklar ama ikinci hamilelik ise Hemen git ikinci de beli olmaz nezaman Doğum başliycak Salıkla dousun bebeyn Hayırlı olsun şimdiden
usenmedimyaptimbirvelet Mervegedik22- hâlâ not ediyorum ağrılar canımı acıtıyor. Amin inşallah canım ❤️
Betulyyy usenmedimyaptimbirvelet ilk hamileliğim 38. Haftanın içindeyim bu sancı tam olarak nasıl bi ağrı nerde hissediliyor ? Regl ağrısı gibi mi ? Ara ara gün içinde oluyor ama cuma da vardı nst de sancı çıkmadı. Sancıyı anlamamak olabilir mi ?
Bebisinizz usenmedimyaptimbirvelet ayy hadi inşallah sağlıkla hayırla kucağına alırsın bizde 38+6 haftalığız ne açılma var ne sancı darısı bana inşallah🙈
Babyof Bebisinizz bende öyle platese başladım zorluyorum kendimi bebeğin rahatını biraz hadi yürü yoluna diye 😀
Bir_tirtilannesi usenmedimyaptimbirvelet rica ederim canım haberdar et benide merak ederim Hadii bakalım sağlıkla gelsin bebis inşallah 🥰🥰🤲🏻
B_lgeee usenmedimyaptimbirvelet ılik bir duştan sonra ev içinde tür at ve bol bol ara ara sukaat yapabilirsin mesela 5 adım at sonra sukaat yap bunu böle tekrarlayabilirsin bir de eğer imkanın varsa merdiven inip cik ağrı girdiginde bol bol yürü bebek baş verdiğinde kalça kemiğinde adet sancisina benzer ama baskı olcaktir o raddeye gelemeden hastaneye gitmeni tavsiye ederim çünkü doğum çok yakın demektir
Bir_tirtilannesi usenmedimyaptimbirvelet hiç stres yapma çiçeğim rabbimin izniyle güzel olacak herşey az kaldı bebeğine kavusmana 🥲💕
2bebek1huni usenmedimyaptimbirvelet sakin bacım sakin sancılar düzene girmiş artık sabaha dogurursun gibi geliyor inşallah biseyler ye güç topla kendine moral ver komik videolar izle ya da kuran oku şarkı dinle bebeğini düşün sabaha hayır haberlerini alırız diye ümit ediyorum hakkında hayırlısı inşallah sagsalim bir avazda. Hurma ve ananas varsa onlardan ye
usenmedimyaptimbirvelet Jaklin ilk hamilelik sabah nstde düzensiz sancılar çıktı eve geldim ama devam ediyor ağrım hatta şiddeti arttı
usenmedimyaptimbirvelet Bir_tirtilannesi öpüyorum kocaman askim motive oluyorum böyle şeyler okuyunca🥰🥺
2bebek1huni Betulyyy genelde belden gelip kaşıklar doğru vurup 1 dk sonra geçiyor sürekli Bi ağrı kalmıyor ama sancı hissetmeyenlerde var yanlış yönlendirmek istemem
usenmedimyaptimbirvelet 2bebek1huni hurma var evet yedim duştayken 2 kere sancım geldi bugün gelmezse çocuma küsücem artık 😂😂
Bebisinizz Babyof ama yürümüyor 😂😂 bende dün kendimi zorladım biraz ama tık yok bu perşembe kontrolümüz var inşallah işe yaramıştır yaptıklarımız 🫣