Hepiniz inşallah sağ salim bebeklerinizi kucağınıza alırsınız inşallah❤️ ben hamile iken 8+2 de lekelenmem olmuştu ağrılarımda oluyordu ama sonradan biraz arttı sonra tuvalete gittiğimde pıhtı gibi koyu kahve leke geldi. Doktora sordum normal dedi. İçim rahat değil di. O gün gece hastaneye gittim bir şey yok diyip başından savdılar. Arkadaşımın eşi başka ilde kadın doğum doktoru ona söyledim tekrar başka yere git ilaç başladınlar dedi. Eşimle başka hastaneye gittik. Başka bir doktor baktı ve bebeğinin kalbi durmuş dedi, düzgün bakmamışlar. İçim hiç rahat değildi zaten. Eğer ağrılarınız devam ederse lekelenme olursa ara ara beklemeyin bır uzmana görürünün. Ben doktor değiştirdim o zaman ilaç verilseydi bebeğiniz bir ihtimal hayatta kalırdı dedi lütfen ihmal etmeyin . İki tane farklı doktora muayene olun derim. Benim yaşadığımı başkası yaşasın istemem çünkü zor bir süreç insan üzülmekten kendini alamıyor.