6+3🤍 5+5de keseyi gördük karından ultrosonla, yolk ve bebek yoktu, mm de söylemedi 🤔22sinde yani 6+5de kalp atışı için çağırdı duyamazsak 1i tekrar gel dedi. Günler geçmiyor 🥹Bulantım ara ara oluyor ama sanırım psikolojik, bel ağrım ilk haftalar çoktu şu an iyi durumda. Göğüslerim çok fena 🙈o da olmasa hamile olduğumu unutacağım 😅