murvet-10 Evet öyle dendi, doğumu yapan kadın doğum doktorum bir haftaya çıkar dedi ancak hastane ve doktor ihmali fazlasıyla vardı. Ölüm raporunda yenidoğanın solunum yetmezliği yazmışlardı ama bize septik şok dediler yani enfeksiyon. Talihsiz bir doktor ve hastane seçmişim. Şimdi seçimlerimden rabbim utandırmasın önce allah sonra doktoruma güveniyorum. Kendisi istanbul tıp fakültesinde perinataloji ana bilim dalı başkanı 58 yaşında bir profesör allahım utandırmasın🙏🏻