Kızlar merhaba benimde 22+3 ikiz gebelik tüp bebek detaylı ultrason için gitmiştim açılma gördü doktor 3 cm hemen acil serklaj dedi hiçbir belirtim yoktu sadece şeffaf akıntım vardı ara arar ve çok sık tuvalete çıkıyordum zaten gebeligimden beri neyse hemen acil serklaj yaptılar oksapar ve coraspirin olunca ameliyat sırasında kanamam oldu 2 saat sürdü işlem nerdeyse Tampon koydu doktorum o akşam belden iğne ile uyusutup yaptı ama çok zordu benim için sabaha kadar belim kasıklarım ağrıdı midem bulandi kustum Perşembe gecesi oldum şuan iyiyim ağrım yok lekenlenme tarzında kanama var çok değil doktorum coraspirin kullanmican dedi kanımda enfeksiyon varmis onun için antibiyotik tedavisi görüyorum