Arkadaşlar 23 mm ile serklaj oldum 12. Haftada. 32mm lerim gördüm. Birden 25 mme düştü. Hastaneye yatisim yapıldı. Yürümem uzun yol gitmek ayakta durmam yasaktı. Hastaneye yattıktan sonra 3. Gün deprem oldu. Kahramanmarastaydim ben. İki depremide yaşadım. Koştum. Ayaklarım çıplak 6 saat mahsur kaldım. 2. Deprem oldu sabaha kadar arabada oturdum toplanma alaninda. Sabah yola çıktık eşimle arabayla hava şartlarından dolayı bir gün yolu uzattık başka bir ilde konakladık. Memlekete geldiğimde kontrol oldum. Aşırı büyük bir değişim yoktu. Bulunduğum ildeki perinatolog deprem tramvasi tetiklenmesin diye Hastaneye yatirmadi hastanede yakalandigim için. Şuan 25+0 im. Demek istediğim şu. Tevekkül en önemlisi. Rabbime sığındım. Bana dua edin inşallah güzel olacak. 1 martta kontrolüm var. Buraya kadar aştım burdan sonrasında da artık muvaffak olmak istiyorum bu bebeği çok istedim. Dua edin bana. İçimi döktüm ✨️