Sahraelsam drların görmek istedikleri testleri nasıl yaptıramazsın anlamıyorum. Nasılsa vazgeçmem hiçbir durumda diyorsunuz, bunu anne yüreğinizle söylediğinizi, her durumda baş tacı demenizi anlarım. Ama o zaman muayenelere de gitmeyin, görmeyin de. Nasılsa ne şekilde, noolursa olsun kabulünüz. Yani bunu düşünüp, anneliğinizin gereğini yapmak, üstünüze düşen testleri yaptırıp, ilaçlarınızı kullanmak vs başka bişey, bir de 'her durumda kabulüm' deyip drların yine bebeğiniz için istediği testleri yaptırmamak çok başka bişey. Sanırım bazı anneler bunları birbiriyle karıştırıyor..
Uçakta giderken olumsuz bir durumda maskeyi ilk önce anne takar, sonra çocuğa takar. Anne sağlıklı olacakki çocuğa da faydası dokunsun. Mantık budur. Siz kendinize bakacak, bebeğiniz dünyaya gelene kadar üstünüze düşeni yapacaksınız. Sonra Dr'dan sizinle ilgilenmesini, gerekli özeni göstermesini, bebeğinizle ilgili yeterli bilgiyi size aktarmasını isteyeceksiniz. Siz drunuzun sizden istedikleri yaptınız mı ki? Onun gözünde siz bencil bir annesiniz kusura bakmayın. 'Ben İstediğimi yaparım, siz işinize bakın' demek oluyor dra. Ben de drunuz olsam aynı tepkiyi veririm. Lütfen buna 'her durumda aldırmicam, bu yüzden yaptırmıyorum' demeyin.