Kerem2014 benim arkadaşımın bebegine beyin küçülmesi dediler kac doktora gitti ki devlet özel bırakmadı koz öyle bi psikoloji yasadıkı ama aldırmadı 1 doktor bile olumlu konusmadı cocugu gör şimdi maşallah ay parcası yanı bu testler bana inandırıcı gelmiyor dua etmek en güzeli gercekten rabbim öyle yoluna koyuyorki herseyi bilemşyosun belkide bizi deniyodur verdigi cana bu sekılde bakıp bakamıyacagız mı dıye