Ozhanozlem çiğ lahana yedim sanki o iyi geldi gibi kuzu bide lahana sarması yedim aynı gün o sanki iyi geldi gibi ama emin olamadım.. bide yürümek hareket iyi gelio sanırım daha tam çözemedim çözersem eğer seninle de paylaşayım kuzum.. bu arada bende duphalac kullanıyorum sende doktoruna sorup başlayabilirsin he çok mu iyi geldi dersen hayır çok iyi gelmedi ama eski halime göre iyi