Ozhanozlem duphalac oluşmuş kabızlığa çok çözüm olmuyor malesef kabız olmayı önlüyor.. bende 2 adet lavmanla azda olsa yapabilmiştim tuvaletimi ki 1 lavman bile normal bir insanın bağırsaklarını temizliyorken o kadar kötü durumdaydım o acı veren kısımdan kurtulduktan sonra dikkat etmeye başladım beslenmeme mutlaka sıvı gıdalar koydum ve elma ayva çok tüketiyorum günlük takip ediyorum geçenlerde 3 4 gün üst üste katı beslenmek zorunda kaldım hemen duphalac aldım üst üste 2 gün biraz kayısı ve sulu gıdalar tüketince normale döndüm 😊 vücudunuzu dinleyin bol bol su İçin ( bu arada duphalac kullandığınızda mutlaka 2 bardak su için öyle faydası oluyormuş )