Selim_Alparslan desagr Beylikdüzü’nün daha pahalıymış kuzum ücretler 🙄 bizim 85 ti 3 ay önce sonra 95 oldu aynı hafta rahatsızlanıp Beylikdüzü’ne gitmiştik orda 115 tl aldılar bu sefer her hafta saçma bir zam geliyor sanırım oraya 🙄
desagr Selim_Alparslan Ben ilk başladığımda 95 ödüyodum 5. ayımda 105 oldu 🤷🏽♀️ allahtan çok fazla zam yapmadılar. Burdaki kolanda 3500 civarı duydum doğum ücretlerini ama sormayı unutuyorum
Bulutalazinannesi desagr Selim_Alparslan kızlar Beylikdüzü Kolan da Doğum yapmayı düşünüyorum. Fiyatlar şu şekilde; Normal Doğum-1950₺ Zorunlu sezaryen-2750₺ İsteğe bağlı sezaryen-3500 Mesai saati dışı doktor ücreti-500₺ Belden aşağı uyuşturma işlemi -650
Selim_Alparslan desagr herşeye zam geliyor zaten kuzum Cumartesi kontrolüm var benimde bakalım fiyatlar ne olmuş 🤷🏼♀️ Büyükçekmece Kolan çok yakın evime max 10 dkkada gidiyoruz doktorumuda sevdiğim için orda devam ediyorum 20 haftalığız bizde 🙂
desagr Selim_Alparslan Aynen canım bizimde öyle hastaneyle aramız yürüyerek 10 dk falan o bakımdan çok iyi oluyo. Hayırla sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallah ❣️
Yagmur28umeyr Selim_Alparslan bende cok yakinim b.cekmece kolona fakat silivri medicalpark gidiyorum kontrollere
Deletedmom308 Selim_Alparslan muayene ücreti doğum ücreti nedir biliyo musunuz. evime çok yakın o hastane belki giderim diyerek soruyorum :)
Selim_Alparslan Deletedmom308 kuzum 1 ay önce gittiğimizde 95 tl idi yarın kontrolüm var yazarım değiştiyse sana 🙂 Doğum ücreti bu sene fiyatını bilmiyorum . Geçen sene normal 1200 sezaryen 1300-500 arası imiş canım
Deletedmom308 Selim_Alparslan çok sevinirim :) bi de orda deniz bey varmış. onu çok övüyolar hiç muayene oldunuz mu onda
Selim_Alparslan Deletedmom308 yok canım Deniz Bey rahatsızmış şuan mesleğini yapmıyor ama çevremde 3 kişi Doğum yaptı onda 1 i memnun diğerleri değil bende önermiyorum malesef duyduklarım hiç iyi değil genç kadını Doğumdan korkutmuş resmen 😂 çatı muayenesi falan yaparken çok korkutmuş bir daha asla gitmem diyordu . Münübe hanımı öneririm zaten Kolanda tek doktor o kaldı . Çok Güleryüzlü zarif bir bayan.
Deletedmom308 Selim_Alparslan benimde annemin iki tanıdığı onda yapmış. çok memnun kalmışlar.başka bi tanıdığım da önermişti. neyse rahatsızsa zaten her türlü kısmet değilmiş :))
Selim_Alparslan Deletedmom308 20 haftalığız kuzum , dikkat et geç kalma doktor konusunda 3. Ayını doldurmuşsun
Deletedmom308 Selim_Alparslan medilife reyap ve iki devlet hastanesine gidiyorum ama halen karar veremedim :)
_RainBow Deletedmom308 bende aynı 😂😂devletide bırakamadım reyap zaten kafamda oturdu sayılır aksi bişey duymazsam 😅 devlettekini bırakamıyorum hani olurda çok acil bişey olur araştırmaya falan gönderirler diye biraz temkinli davranıyorum
Deletedmom308 _RainBow aynen bende öyle. beylikdüzü devleti bıraktım mimar sinana devam edicem. orada da kaydım dursun dedim ne olur ne olmaz :)şimdi başka hastane bulmazsam reyap ve medilife arasında kaldım :)
_RainBow Deletedmom308 bende reyap beylikdüzü devlet gidip geliyorum hayırlısı artık 😅 aksi bişey olmazsa reyaptayım olursada devlete inşallah olmaz ☺️