_RainBow Deletedmom308 bende reyap beylikdüzü devlet gidip geliyorum hayırlısı artık 😅 aksi bişey olmazsa reyaptayım olursada devlete inşallah olmaz ☺️
Yagmur28umeyr Selim_Alparslan bende cok yakinim b.cekmece kolona fakat silivri medicalpark gidiyorum kontrollere