Ben de 15+4 hafta oldum kasık ve bel ağrılarım çok oluyor bebişin cinsiyet erkek gece sürekli uyanıyorum ağrıdan zor uykuya geçiyorum bir de mide bulantılarım çok çok fazla bugün 3 kez çıkardım normalde prilam kullanıyorum ama ilacım bitti yarın yine başlayacağım en azından midem bulandı da ilaç çıkarmamı önlüyor, yemek olarak bu sıralarda mide bulantısı olduğu için canım bir şey çekmiyor sadece artık tuzlu kraker görmek istemiyorum 😓