ecem0509 kahvesever__ ben de sürekli çilek yiyorum neden bilmiyorum ama canım hep çilek çekiyor ve sanki midem onu yerken çok rahatlıyor. Hafif batmalar oluyor kasıklarda yine de ilk 3 aya göre daha iyi hissediyorum. Siz cinsiyeti öğrendiniz mi?🙂
tubimom kahvesever__ hiç iyi gitmiyor 😢 yürümek oturup kalkmak sorun oldu yatmak bile öyle sürekli ağrım var progestan kullanıyorum 😔
Naz1616 kahvesever__ ah ah mide bulantılarından canım birşey cekmiyor ki 3. Gebeliğim ama bu çok zor geçiyor bel ağrısı halsizlik uykusuzluk yorgunluk sürekli uyumak istiyorum
kahvesever__ ecem0509 bende ilk oğlumda da deli gibi çilek yiyordum bu bebeğimde de aynısı 😂😂geçen doktora gittim %60 erkek dedi
Arzuege ecem0509 bende 15+1 canm çilek istiyor bu hafta iştahın düzeldi bulantılar geçti daha dinçim sadece uzun süre ayakta kalknca bel agrısı oluyor
Mutlulukkk Hamd olsun iyiyim ya. Karnım hala cikmadi 😕😂 Canim ozellikle pek bir sey cekmiyor ama surekli limonlu, tuzlu ve eksili seyler yemek istiyorumm. Limonu tuzlayipta yiyorum hatta 😂
kahvesever__ Mutlulukkk benimde karnım daha çıkmadı erken onun için ya 😂😂 hiç tuzlu ekşi canım çekmiyor
Mutlulukkk kahvesever__ kimsii cikti diyor da onun icinn 😂 herkes farkli tabi..benmde tatli pek cekmiyor :/
feyzatanis34 11 haftalığım canımın çektiği bir şey yok henüz. 2 gündür su bile içerken değişik oluyorum. Gün boyu yatıyorum. Yatmaktan sıkılmaktan mı yoksa ülkenin gündeminden kaygılanmaktan mı bilmiyorum ama az önce sebepsiz ağladım durdum.. çok bunaldım.
kahvesever__ feyzatanis34 ya canım benim ülkenin haline bende çok üzülüyorum çok ağladım bende rabbim bir daha yaşatmasın
Naz1616 yldzdlb bennnnn 15 haftalık oluyiruz yarın ama bel ağrısı inanılmaz kötü gece uyuyamıyorum bel ağrısından oğlanlar da hep kasiklarim ağrıdı bundada bel ağrısı çok var doktor kız dedi belki cinsiyet farklılığı yapıyor olabilir diye düşündüm bende
Mutlulukkk Naz1616 yaa ben onceleri bel agrisi falan yasamiyormusumm. Gecenlerde uykumdan uyandim oyle bir agri. Eger smdiden boyleyse sonlara dogru dusunemiyorum 😂
Ruken_07akkus 14 haftaligiz bazen kasıklarım ağrıyor mide bulantım biraz var eskiye göre daha iyi şükür 🥰