Sedaankt Bence burda en önemli durum doktorun ist yaşıyorum 4 hastaneye gittim devlette biri Zeynep Kamil, Esenler kadın doğum, Fatih Sultan Mehmet, Numune eğitim araştırma.Zeynep Kamil hastanesi fiziki olarak iyi yeni bina ve içeride olanlarda genç dr var haftasını, suyunu, kg falan söylediler hep ben her ihtimale karşı devlette de izleme gittim ama kendi Dr muayenehanesi olan bir dr yengemi, kuzenım ve benım myom ameliyatımı yapan bir dr. Bazı hastanelerde doğum yaptırabiliyor ben onunla doğum yapıcam inşallah Allah izin verirse çünkü herşeyin normal olmasından yana olan normal doğum önceliği olan ve normal doğum başarısı olan bi doktor. Devleti tercih etmem nedeni ilk doğumum okuduğum ve anlatılan muameleler hiç hoş değil ve normal doğum için çok uğraşmadıkları bazı kendini bilmez işini sevmeyenlerin çalıştığı kurumlarda o anki psikolojiyle kimden nasıl laf duyar insan belli olmuyor ayrıca nöbette hangi dr varsa bilmediğin güvenmediğin belkide ilk defa doğumda göreceğin bu yolda seninle olmayan o yaptırıyor doğumunu ben çok negatif i olmak istemem ama bunlar yaşananlar olanlar o yüzden bence Dr önemli hastane değil doktorun ekibinde olan aynı şekilde ebe önemli