Ablamdan dolayı devlet hastanesinde kesinlikle doğum düşünmüyodum ilk hamileliğimde kanamam olunca acilen çam sakuraya gittim kanamam olmasına rağmen bşr buçuk saat sıra bekledim muayene ettiler test istediler üç saatde test sonucu bekledim ve bu sürede dışarda ayakta bekliyorum sonucum çıktı doktor düşük yaptığımı söyledi ben ağlıyorum tabi hemşireler ağladığım için şok oldular niye ağlıyosun ki ne var sanki şeklinde bi tavır kalpsizler gerçekten bi kere daha doğum için devlete gitmeye tövbe ettim şuan ikinci hamileliğim ve özele gidiyorum doktorumdan da çok çok memnunum