Sedaankt
Özel mi devlet mi diye ayrım yerine bulunduğun ilde ki hastaneleri araştırmanı öneririm. Kimisi var sırf Özelde doğum yaptım demek için özele gidip pişman olan, kimisi var cidden özelden memnun olan. Ben üniversite hastanesi tercih ettim. Araştırmalarım sonucu. Özele gidip gereksiz bir para harcayamam. Durumum gayet el verişli ama ne gerek var. Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren belki en az 20 hastane ile konuşmuşumdur. Yine de gidip devlet hastanesi tercih ettim. Gayette memnunum. Yok işte asistanlar bakıyor yok ebe giriyor doğuma muhabbetlerini takmıyorum. Çünkü muayene mi asistan değil halis muhlis doktor yapıyor. Acillik olduğumda da çokta güzel ilgileniyorlar. Doğuma ebenin girmeside çok doğal. Asıl doğum ebelerin işidir. Diğer şeyler tamamen bir ön yargıdır. Kısacası önemli olan hastane ve doktor canım 💕