cokkasmabeabi ay ne demek helal olsun, istanbuldayım şu zamana kadar özele gittim rahat randevu alayım beklemeyeyim ni sorunum olduğunda doktoruma sorayım anlatsın diye ama maalesef olmuyor soru dışında hiç biri hastanenin yoğun bakımı falan yok gittiğimde sıra bekliyorum sürekli çok kalabalık birde doğjm parasından ayrı kendi doktorumu istersem doğuma ekstra ücret veriyormuşum sanırım. Aradkm hastaneyi bilgi almak için doğumu orda yapmak istiyorum bilgi verebilir misiniz dedim sadeve fiyat söyleyip kapattı😂