İlkini devlette doğurdum iyi insanlarla karşılaştım şükür iyi geçti ama hastane pisti ikinci sezeryan oldu son dakika döndük ben ilgi alakadan memnun kaldım açıkcası doktorumdan da öyle. Bukez bilmiyorum şehir Hastanesi’ne güvenemedim sevmedim de doktorlarını eski doğum yaptığım hastanedeki doktorların çoğu iyi ama sezeryan mecburi ve 3 gün yatış veriyorlar odalarında 2 kişilik ve temizlik halini düşündüm ama en çok ağır basan bende çocuklarımı görememek olacaktı ilk doğumım olsa belki bu kadar düşünmezdim ziyarete kabul de etmiyorlar şuan hala muallaktayım ama özele gidecek gibiyim şansım var normal doğumu da denemek istiyorum