Eslemece benim en son 29+4 te 1980 di canım inanamadım şu an gördüklerime 🙄 kesinlikle ya yanlış ölçüm yapılmıştır ya da gebelik şekeri vardır ve allah korusun çok yüksektir. Korkutmak istemiyorum ama seni bence yarın mutlaka bir doktora görünmelisin hafta sonu ama yine de yarım gün çalışan doktorlar var özelde